Näs problem och påsk bikini

Igår så drog jag och Rebecca ner på stan. Vi gick runt o snorade och fick klimatieri vallningar. haha. Jobbigt läge. Men vi sprang runt på staden bland massa affärer. Tillslut hittade jag en bikini på bikbok. En skrik gul, jätte söt faktiskt =)
Men kassörskan var otrevlig, jävla bitch.
Becca hittade ingen överdel, vi ska trilla ner nån annan dag.

Idag blir det hemma, med film och sådant. Ska kurera mig. Vill vara frisk i helgen. Det blir iaf Eurovision song contest på lördag, hejja sverige, hejja the ark !

Jag har inte mkt och säga. Bara att billarmet på en bil satte igång inatt. Men det var inte så farligt billarm, det var ganska så behagligt, hehe!
Sen drömde jag att jag var fast i ett fängelse och Bellick från prisonbreak våldtog min kompis, Uma turman, eller vad hon heter. Jag rymde och fick hjälp av en snäll kille att öppna fönstret, men bellick kom ifatt mig så jag gjorde så att jag vaknade... TUR.

Sen fortsatte drömmen, då var sanna och becca med. Vi sprang te fängelset.. sen blev vi jagade av frankrikes regering =S skit läskigt. usch usch.... kanske inte låter läskigt, men det var det.

Nej nu ska jag kolla tv. Hade bra!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, helt otroligt vilka sjuka drömmar du har. Man får sig ett gott skratt. Och frankrikes regering? hur kommer man ens på att drömma om nått sånt, Camilla har du kikat för mycket på nyheterna igen?? ;) haha Puss

2007-05-09 @ 18:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback