Ny framtid

Och vet ni vad. Camilla, jag alltså, har fått mitt liv tillbaka på fötter. Allt är bra nu. jag ser så mkt framemot det som komma ska. Allt börjar i augusti, sen är det bara och köra. Jag tänker inte berätta varför. =)  Och nu kommer det inte finnas någon som ser ner på mig för att jag är utan jobb. HAAAA, fi fan, jag mår så jävla bra. Jag har aldrig kännt mig hemma nånstans, inte vetat vad jag ville bli, inte veta om jag velat plugga... dagar har gått och jag har skämmts över mig själv. Nu kommer min familj bli glad på mig, och även ni som känner mig. Men jag är inte ensam i detta, jag har min allra bästa kompis vid min sida också, lilla pooh!
Jag kommer säga vad det är sen nångång, när det är mer konkreta saker jag kan komma med. Just nu, får ni bara undra. En del kanske fattar =) Men god for you then, ;-)


Igår kikade jag på Top model finalen, den bästa tjejen vann såklart. Hon var värd det ! så då blev man nöjd. Sen drog jag över till jimmy, vi kikade på Pussycat dolls, HAHA. shiet.. vad ska man säga..................=P

Sen skulle vi bränna två filmer hos hans kompis. Så jimmy sjussade mig på sin mors cykel, hjälp galen färd till 55an kan jag lova..sen satt vi där o pratade medans filmerna skulle brännas. Det tog ett bra tag ... så när vi var hos jimmy igen så var kl 12 redan. men vi titta först på Spiderman3, den var helt ok, lite seg.. säkertt mkt bättre på bio. Sen såg vi lite av Blood diamond.. kl blev halv fyra, höll på att somna, så jag stack hemåt. Ikväll blir det tidigt i sängen, man ska icke vända på dygnet bara för att man är ledig... eller som becca säger, "rast"... haha.

Mått illa som fan idag, synd om mig, hehe.
nej orka skriva.. KRAM

21 dagar kvar till Egypten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback