Tittut bakut

image41

Hallå hallå.
Det är jätte mörkt på himlen, kommer nog komma en riktig skur och jag lovar, den kommer när jag ska ut. Men det gör inget, jag gillar regn =)
Nu är det Fredag igen. Och denna helg blir lugn den med. Känns skönt måste jag säga. Att inte dricka hela tiden. Värsta pånyttfödd.

Igår tittade jag och mor på Semifinalen i Eurovision. tråkigt startfält detta år med väldigt dåliga låtar. Vitryssland är bra iaf. Sen nån till. Och sverige, men jag tror iaf att vi kommer bland dom 10 bästa.
Imorgon är det finalen, ska bli asa kul och titta som alltid. Även om det är tråkiga låtar så har det sin charm endå liksom. Imornn ska jag sussa hos becca o max i deras soffa. haha, jag vill inte sova ensam hemma!!
Jag brukar få ryck ibland och bli nojjig. Men sen vet man aldrig, jag kanske ändrar mig. Lite skönare o sova i sin säng än en soffa även fast deras soffa är skit skön, hihi.
Nej nu får Pooh ta o ringa så man kommer iväg nångång. Orka sitta här som ett däggdjur. Idag har jag bara handlat och donat lite. Annars totally dead.
Nej, men ha en bra helg. Kram skumbanan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback