Yoggi

Ohja, blev en sen frukost idag. Har läst en bok hela morgonen så glömde bort tiden. " SÅLD" heter den, jätte obehaglig bok. Det handlat om två engelska tjejer som blir sålda av sin arabiska pappa. Dom trodde dom skulle på semester i jemen.. men dom blev kvar där i åtta år av misshandel, våldtäkter och slit av arbete. Usch, gripande.

Haha jag vet Sanna, för mkt nyheter eller nått liknande, men jag kanske är het på Frankrikes regering, vem vet, haha =)
Inatt drömde jag att jag var med mina gamla klasskamrater i nån skola. Vi skulle ha fest där tror jag.. Sen blev jag trackaserad av två killar som slog mig hela tiden för att jag ville handla chokladboll och en munk i cafeterian. Sen stog jag o titta på mig i spegeln och började mitt blonda hår komma tillbaka... skit läskigt.. Det var mörkt men med inslag av blond på ena sidan.. haha galet.
Sen kommer jag inte ihåg nått mer.. jo vår gamdla lärare Monica från gymnasiet sa till mig att jag var lika dålig nu som då, hhahaha. Fett.

Igår tittade jag på hockeyn, Sverige - Slovakien... skit bra match verkligen..och såklart vann sverige ;) på lördag är nästa match.. semifinalen.. och eftersom man inte är hemma då troligvis så blir det väl inge titta på det... för ingen gillar sport i min omkrets.. jävla muffins !

Mamma har sett en gestalt i vårt hem, haha. En ung tjej med blondt hår och svart kimoko.. Fett... jag tänkte döpa denna flicka te nått.. typ siv? berit ? Kom med namnförslag vettja !!!
Men detta fick jag veta igår, mamma såg henne i början när vi flyttade in typ. Sen försvann hon.. så hon var nog bara på genomresa här... om inte mor inbillade sig..!!
Men jag var ju oxårädd o sova själv här i somras.. becca fick bli offret att sova här men det har aldrig hänt nått faktiskt.Bara känslan liksom.. men den försvann för ett år sedan.. så jag tror ( fan nu sklle man ha ett namn på tjejen ) anonymous stack... vi var väl tråkiga o titta på, haha.

Min förkylning mår bra, och är som vanligt, halsen e bättre iaf. Och vet ni vad, jag fick min tant röd tillsut.. efter fyra månaders sökning så kom hon tebaka...=)
Nu kan min uppsvällda mage gå tillbaka i vanligt viloläge o inte så uppblåst gravid mage, haha

neeeeej nu ska jag duscha o stiicka ut. Hade bra hej

Usch, läste precis mer om den där lilla flickan Madeleine som rövades bort för en vecka sen. Fi fan blir nästan tårögd av bara tanken att nån tagit ett så sött litet barn som fyller 4 år. Fy fan, tycker så synd om anhöriga... vilken mardröm o inte veta var ens barn håller hus. Förstår inte hur en så äcklig jävla idiot kan ta nån från någon annan utan att ha nått samvete. Hade jag varit polis o hittat mannen o flickan hade jag avrättat mannen på plats.
jag hoppas Dom hittar tjejen. Fan ta in styrkor från hela världen o leta... !!!!  man förstår nästan vad dom kommer göra med tjejen... usch nu mår jag inge bra. Fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback