Annorlunda Helg

Hej !
Ska försöka berätta lite kort om helgens bravader, som man har både bra och hemska minnen av just nu.

Fredag;
Jag drog hem till Rebecca och tittade på Idol med henne och Max. Sen tog vi bussen ner på Bill och Bob och träffade Dennis. Beställde lite vin och nötter och snackade.
 Efter någon Timme så drog vi till Bussen och skulle till Pettersberg för att träffa någon Sanna haft kontakt med.
Vi kom innanför dörren och det man känner är röklukt, nazizt musik i bakgrunden och öl burkar överallt. Det var katastofalt. Jag ville vända direkt. Det där är inte jag.
- Det här känns som den gången jag blev misshandlad.
Det där sa jag till Sanna och Rebecca.
Vi hälsade på alla idioter och äckel till människor. Vi gick ut på balkongen för att röka. Och sa att vi ska dra till varandra, för detta är patetiskt.
När jag stog därute på balkongen tittade jag in på det 2 tjejerna i soffan. Jag fick en klump i magen och sa, det är dom. Dom som förstörde mig både fysisk och psykist. Så där stog jag öga mot öga mot dom som misshandlat mig.

Jag var livrädd. Jag skakade av rädsla att dom ska känna igen mig. Jag och Rebecca tog vårt pick och pack och drog fort som fan ut därifrån. För dom där tjejerna är galna. Sanna stannade kvar och argumenterade med dom. Tydligen var dom inte lika kaxiga som förr i tiden. Men dom var lika omogna och lika naziztiska som förut. Dom kallade Sanna för turkhora, och hon är mer svensk är vad dom någonsin kommer att bli.

Vid bussen väntade vi. Dom stog på balkongen med en svensk flagga och viftade och skrek saker. Sen skrek Sanna Luder till dom där uppe. Jag blev fly förbannad för att min kompis inte accepterade att jag inte ville dra till oss uppmärksamhet för att jag var så jävla rädd.
Dom kom ner springandes emot oss. Jag trodde helt seriöst att nu får jag en kniv i magen eller nått liknande. Så jag stog med 112 inslaget på mobilen medans dom där äckliga människorna kom emot oss. Men dom gjorde inget. Dom vände sedan.

Sånna där människor ska sitta i fängelset. Det är så hemskt patetiskt att folk har sånna där fördommar om utlänningar. DOM SJÄLVA ÄR UTLÄNNINGAR. Dom är finska. Så dom ska ta och hålla igen sin käft innan dom yttrar sig om något.
Det liv dom har är öl, slagsmål, fördommar. Dom har bara varandra. Som en ond cirkel. Dom förstör andra liv för att själva fylla det tom rum dom har.
Nazizter och Rasister är inte vatten värda för mig. Alla har åsikter, självklart. Men det finns hemska utlänningar, och även svenskar.

Varför vill man dyrka hitler? En människa som torterade människor för att dom inte var blonda o blåögda? varför man ha en sån som en förebild? jag kommer aldrig att förstå något sådant. Aldrig.

När jag kom hem, väckte jag mor min. Det var ju endå hon som tog emot mig blodig den natten för ett X antal år sedan. Vi satt och pratade länge in på natten, det var skönt att ventilera allt som hänt.

Fredagens bilder.



Lördag;
En mycket bättre dag. Vi började dricka lite hemma hos Rebecca och MAx. Sen kom Sanna och Micke. Vi hade det trevligt. Sen drog vi till en kille som hette Pär. Skönt med nytt folk och nya ansikten. Skit trevliga människor, jordnära. Dom träffar jag verkligen igen.
 Vi drog ut till pluto vid 12 snåret. Där dansade vi och hade det trevligt. Svettiga som attans blev vi, hähä.
Det var min helg det , händelserik för mig.

Lördagens bilder.




Och jag, Camilla, Jag alltså. Det första jag gjorde var att ta sönder Pärs klädhängare. Den liksom rasade från väggen. Opps tänkte jag och skömdes som en galning.
Detroliga är att jag gjort precis samma sak hemma hos Micke en gång. Jag gillar att ha kläder på golvet!

image376


Kommentarer
Postat av: Niclas

hej. äckligt nära på ena bilden, tur ditt huvve e ivägen så man inte ser mej. haha

hade ni kul annars då?

2007-11-18 @ 22:22:00
Postat av: Jenny

Förstår känslan precis! ... :S

2007-11-19 @ 10:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback