Bakis

Så jädrans bakis. Helt sjukt längesen jag kände mig såhär. Det var ju inte riktigt meningen kanske !

Meningen var att jag skulle vara hemma.
Men sen så drog jag hem till Kotten där Micke, Sanna och Peter hängde.
Jag tänkte bara ta ett glas vin, Jag tänkte bara stanna på förfesten.
Jag och sanna hällde i oss som 2 fjortisar hennes vin medans vi väntade på taxi. Sedan in på village där Sanna försökte skippa betala garderoben, gick inte bra.
Sen satt vi där och prata och sånt smått och gott. Man var ju inte iordning gjord för utgång direkt. Inte för att village håller hög klass, Oooohhh.Där drack vi ännu mer vin.

Sen drog vi till stan, in på ehh hmm bill o bob, drack ännu mer vin. Sen drog vi hem till the kotten och hängde där. Micke blev dyng, vitblek, spydde, så Sanna tog hem stackars honom. Medans dom var borta på äventyr satt vi 3 och hängde. Peter spelade gittar och sjung romatiska sånger för oss. Japp.

Sen kom Sanna tillbaka blödande eftersom hon gjorde en redlig svängom på isen, haha. Lite vatten och plåster så var hon tillbaka.
Sen vet jag inte vad som hände.....................
eh.
Vi drog nångång på natten. Sanna hem till sig och jag och kotten sprang runt vid sjukhuset och lekte apor.
vi tog oss en lång promenad. Jag har köldskador.Tror jag. Kom hem vid halv 5 typ.
Säger bara Nöst!
Hur det ordet kom till är ifrån mig. Jag skulle säga "naaw söt" men det kladda ihop sig så det blev Nöst.
Ja vi drack ganska mkt vin.





bild 1 . Jag försöker iallafall.
Bild 2 . Sanna och jag
Bild 3 . den sexigaste bilden på länge. Dom ser så kära ut.
Bild 4 . Jag ser ut som en big mama villa.
Bild 5 . Hahahahahah
Bild 6 . Hej peter
Bild 7 . Kotten,jag,micke
Bild 8 . Micke och Sanna, raur.

Ja Kvällen var smaskig, och mina läppar är svullna och röda. Dumma kyla! Ska bombadera med lapsyl.
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback