.....

Uppdatering av dag.
Drog som sagt till pooh. Fick väl nån skur av tårar på vägen.
Han ringde, jag drog hem och pratade med han i tele. Skönt?
- Det är som en film
- Står vid perongen och vinkar hej då. * haha *
Avslutat.
-Vi syns.
hej,klick.

Gåtorgåtorgåtor. Ibland är det bäst.
Glömt.Glömt.Säger inget mer.SsShh.

Får jag vara ifred nu? Får jag tänka,grubbla,vela, och känna själv nu?

Jag tror att jag måste sova.äta. Det är väl det som gör en människa normal? Inte konstigt att jag är knepig.
Puss.
Btw,its going to be normal again. just give me some time. Let me be me.


En helvetes dag igår. En väntan på något som gjorde så ont. Jag vet inte ens varför. Ville fly, fly från verkligheten, få närhet, känna en annans hud mot min.
Jag ville skratta.
Skulle jag förlorat? ja, förmodligen. Jag är van.
Drömmen var flykt. Vi flydde.
Det var kul.

Tack Rebecca för att jag fick komma in i ditt hus mitt i natten med tårar både högt och lågt med hallucinationer och gudarna vet vad.
Jag var förstörd.
Har varit för mycket den senaste tiden, allt bara kom samtidigt. Jag var överkänslig. Men jag mår fortfarande dåligt, att allt ska vara så svårt..

Jag förstår alla.
Jag är inte arg, inte sur på någon.
Men lämna mig ifred. - Jag är en zombie.


Jag ska fly till Rebecca nu.
Jobbig väg. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback