Full fart

Drog hem till Rebecca, sen kom Sanna och Max var där.
Allt började med skit. eh som vanligt kanske. Jag bara orkade inte med mer tjaffs faktiskt, men det var det.
Dock redde allt ut sig när Rebecca ringde Micke och Micke fick snacka ut med Max. Skönt.
Nu ska det inte vara nå mer skit, eller? Jag vet inte, men jag blir aldrig förvånad. Varför kan inte alla bara umgås som vuxna människor istället för en massa tjaffs och missförstånd ?
jaja. Hoppas det är bra nu föralltid.

Vi 4 satt och snackade och hade as trevligt faktsikt. Sen fick vi ryck så vi drog ner till Konrad där man var en full apa som dansade som en apa. God damn vad svettigt !
Var väl med på 2 vimmelbilder som är katastrofala.

Kvällen slutade i tårar för mig. OJ vad ovanligt? Ibland undrar jag om folk vill såra en annan med flit. Varför vissa inte har någon respekt i kroppen. Jaja, vad fan förväntade jag mig egentligen ?? Det är ju endå som vanligt.

Lite bilder från gårdagen.






Bild 1, Trion i sitt rätta jag
Bild 2, Max
Bild 3, Jag i närbild
Bild 4, Jag och Rebecca
Bild 5, Sanna
Bild 6, max o sanna i köket,haha
Bild 7, haha, fick med Sanna föräldrar i mappen som hon skickade, haha.
bild 8, Sanna
Bild 9, Jag o becca
Bild 10, Pooh
Bild 11, Becca och galna jag, med kotten i bakgrunden.
Bild 12, Jag,micke,becca,sanna.Svetthögen
Bild 13, Tompa o pooh
Bild 14, tompa o sanna
Bild 15, en förstörd version av mig.

Fuck you moderaterna!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Shit fan vad jag skrattade när jag såg bilden på min föräldrar!!! Yeah för min family ;P

2007-11-24 @ 16:00:41
Postat av: Milla

haha ja. Men jag fick ju med den, så var tvungen o lägga upp den haha ;D

2007-11-24 @ 16:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback