Halloween ditt svin !

image333

Hahahaha, shit, skrattade lite när jag såg bilden. Inte den snyggaste direkt, ser ut som en bakadpotatis som försöker se sexig ut!
Man ska alltid försöka trycka ihop sig så mkt som det går, man tror att man inte får plats annars, hehe.

På fredagen så blev det stohej, först skulle det inte hända nått, sen blev det planerat i sista minut att åka till bäckby på fest. Men sen sket vi i det och drog ut på Konrad istället.
Fick sjuss ner av eh, tobbe? hette han så? jaja. Men det var ju snällt. Där inne beställde vi lite och minglade runt.Dansade som kossor inne i slager rummet. Wonderful !

Camilla säger, hej skulle vilja beställa 2 shark, 4 or.
Bartender säger, med?
Camilla rycker på ögonbrynet, med va?
Bartender  säger, JA MED??
Camila säger, MED VADÅ? EN SHARK TACK
Bartender säger, ja men vilken alkohol ska du ha i?
Camilla säger, JAHAAAAAAAAAAAAA. VODKA!

Runt ett så pallade vi inte mer. hehe. Såvi tog bussen, gick från hydro i kaotiskt snöväder hem till Rebecca. stannade där ett tag, sen drog jag o sanna till hydro och väntade på en kompis till mig.
Tillslut drog sanna och jag med hem te mig och då ringer han, och jag vänder på klacken och går tillbaka.
Det var skönt med lite värme där på natten, :) hihi

jaha. Igår hände inte mkt. rebecca skulle ha ett par shorts, så följde med henne te Coop, och sen gick hem igen.
Sen köpte jag en par mys braller och med tröjja till. I affären var den olivgrön, i bilen var den mörk lila och när vi kom hem var den mörk brun. Konstiga braller det där. jaja mysiga är dom iaf.
Spelade bingolotto på kvällen hemma hos mamma pojjkvän, vann inte ett skvatt!
Sen hem igen och ap trött. Blev inte mkt till sömn natten innan, så inatt sov jag som en prinssessa.

Jaha, nej men hejdå



Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, ja du Camilla.
Vi fick oss ett gott skratt åt dig i baren ;)

Och ja Tobias hette han!!

2007-11-04 @ 17:25:10
Postat av: Becca

WOW va ful vimmelbild enligt mig på mig själv hahaha... mitt hår had eju volym tidigare=/ haha puss

2007-11-04 @ 21:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback