Hem ljuva hem & säng

Ja, då var man hemma igen. Min konsulent hade glömt bort vårt möte, så han såg ut som ett frågetecken när han såg mig.
Han blev iallafall glad att jag fått jobb.

Oh, mår inge bra, ont i magen, ont i kroppen, trött och jävlig. Jag vill inte sova, för då sover man bort hela dagen och klockan är endå så pass mkt.

Pratade i hedset med rebecca imorse när jag åkte med bussen. God damn vad alla tror att man är en sinneförvirrad psykopatient. Dom flesta borde veta vid detta lag att hed set är vanligt.

Sen tappade jag mobilen i marken och simkortet hoppade tydligen ur. Och jag fick inte upp luckan på min egna mobil, haha.
Så jag betalade bussbiljett helt onödan och slösa 20 kr. Men på bussen fick jag upp luckan, typiskt ya.

tack max, för blogg utseendet, hehe.

Fy fan vad onödigt blogginlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback