Regnigt Västerås

Regnar för fullt ute.
Jag skrev Regnigt i rubriken, men det ser så konstig ut, men det stavas väl så? eller måste jag gå svenska kurs?

Igår var jag och provjobbade, gick galant såklart. Schema kommer nästa vecka. YES!
På kvällen badade jag Gizmo, alltid lika roligt, och han är alltid lika söt. Otroligt liten är han, när pälsen är blöt ser han ut som nyfödd all over again.

Mitt hjärta :)


sista bilden är han nybadad och luktar gott. Insvept i en flisfilt och han sover i min famn. :) de ni!

Nog om de.
Idag har jag och mor sprungit till läkaren. Hon har stetoskopter ( stavning, igen?! ) i örat. Så nu går hon runt med pencillin i kroppen och örondroppar som envisas att rinna ut!

Hm. Idag blir det lugnt och skönt. Tänkte glo på någon film, sen idol och sedan andra delen av Camilla ( skit snyggt namn ) läckbergs isprinsessan som jag missade förra fredagen!!

Och imorrn står vi och stampar.Vem vill vad, och sånt. Men jag vet att jag vill gå på en fet fest. Så äre. Kan det bli kanske bli så gott folk?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback