Roligt

Min dröm inatt.
Det var medeltiden. Jag skulle rida iväg på min svarta häst, det var höst, med lite snötö på marken. Löven föll fortfarande. Jag lämnade min älskade i slottet, ville bara därifrån, så jag reste iväg på min häst. Halvvägs stannade jag, red tillbaka för att jag ångrat mig.Då låg min älskade i vattnet, det iskalla vattnet, jag hoppade i för att rädda honom. Då sköt någon mig i magen, vet inte vem det var. Det var blod i hela vattnet efter mig, jag såg tom hålet i magen.
Sen vaknade min älskade, och insåg att jag redan var död.. med tappra försök så kunde han inte få mig tillbaka...

Sorlig och konstig dröm.


 

Hej jag heter Hem

Jag är jättekär i Maribel

Men jag tycker att sabina är snyggast.

Den fulaste på hela jorden är Andreas ljunggren

Fast Johan gölles är nästan ännu fulare.

Jag tycker att Pappa är helknäpp,

men Brorsan är nog den mest korkade person jag vet.

Hetast i universum är mormor och morfar

Alexander kommer gå längst i livet.

Hej då, nu ska jag gå hem till Sanna

 

Bläddra bland kontakterna på din mobil

- Stanna slumpvis.

- Ta namnet och sätt som svar.

- FUSKA INTE

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Sannis

Haha, samma här....
ni måste ha tråkigt *S*

2007-11-12 @ 13:02:19
Postat av: Sanna

Hm vilken sorglig dröm!
Haha, en annan drömde en ledsam dröm med. Fast min var lite mysko hahaha

2007-11-12 @ 13:59:31
Postat av: Anonym

"Den fulaste på hela jorden är Andreas ljunggren"
- ÄR DU TOKIG?

2007-11-13 @ 08:09:05
Postat av: Milla

- anonym- eh det e ett test ? jag kan inte råför hehe.

2007-11-13 @ 12:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback