Rubrik

Framåt,bakåt
Står stilla.
Tankar,förklaring.
Orkar inte.
Patetiska lilla mig
Gör mig själv illa.
Framtid i sikte.
Jag kommer vilja

Ett jobbigt förflutet
Ärr på hjärtat
Nu är det slutet.
Inge mer av smärta
Ge mig lycka.
Inge mer ont.
Inte sviken.
Jag ska välja rätt.
En kärlek ska jag hitta.
Älska,vårda,sakna
Med honom jag ska vakna.
Dig ska jag finna
På ett bra sätt.
Jag ska kärlek vinna.

En text. Som kanske blev en dikt. Jag vet inte riktigt. Men det är Jag. inte du, bara jag. Mitt liv, inte ditt.
/ Camilla


Kommentarer
Postat av: Jag

Trist att läsa deppiga inlägg när det oftast är fart och fläkt på dig! Jag känner dock igen mig i känslan jag får utav dina texter/dikter när du är nere... så därför tror jag också att du en dag kommer finna det så avlägset att vara olycklig, precis som jag gör idag! Den där vackra dagen alla pratar om.. den existerar faktiskt! Den tar lite längre tid på sig att komma bara för vissa människor... *kram*

2007-11-28 @ 16:58:27
Postat av: Becca

puss eller nått =)

2007-11-28 @ 19:11:33
Postat av: Camilla

- Jag.
Tack för kommentaren :)
Vore kul om du hade ett namn! =) hehe.
Men ja, lyckan finns för alla. Ska bara hittas också :)
Kram!!

2007-11-28 @ 19:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback