Stan

Tog en promenad ner till stan med Sanna i förmiddags. Skulle på möte och fylla i papper. Sen åt vi lite och så ringer dom från zetterlunds och jag får hämta mitt schema, perfekt tajming. Börjar jobba den 26. Så slipper ta ledig eller byta dag då Winnerbäck konserten är och brölloppet är! känns bra det.

Sen tog vi oss en promenerande kaffe från donkan. Tog ett tag innan vi vågade dricka ur den. Man har ju vanan att bränna sig hehe.

Annars är det som vanligt. Varken glad eller olycklig.

Pratade med Ante Tranås igår Han skrev och sa att han tänkte på mig under dagen. haha.Men det var charmigt att höra faktiskt, att någon tänker på en där ute.
Han har ju flickvän nu och är lycklig. Man kankse inte är så chockad, en fin kille med bra värderingar. Synd att jag inte tog chansen när jag hade den, jag kunde åkt ner, men jag dejtade dig.Så äre!
Skulle vara skönt med några av hans visdoms ord just nu, det skulle få mig att tro på kärleken igen.




Kommentarer
Postat av: Becca

jag tror du tror på kärleken utan nå visdoms ord från nån kille i tranås.. eller? har du tappat hoppet helt?

2007-11-15 @ 17:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback