Tankar

Jag är så arg.Så arg.
Jag vill,jag vill, jag vill, jag vill, jag vill. Det kliar i fingrarna. Jag kan inte sluta klia. Jag är så störd, så jävla dum.
Det är så frustrerande, så jobbigt. Tankarna maler på inom mig. Dom vill inte försvinna, dom bara är där. Jag vill veta. Jag vill prata. FAN.
Det var inte såhär det skulle vara. Hur jag än gör blir det alltid fel, jag vrider och vänder på saker, försöker lista ut vad jag gör fel. Jag kommer på lösningen, men endå så går det åt helvete.

Just nu är jag så himla frustrerad och irriterad att jag skulle kunna gråta. Så illa är det. Det är egentligen inte ens ett jävla problem. Åt helvete med sånt här.
Varför får inte jag som jag vill för, varför ska jag ha sån otur hela tiden?

AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
KAN DU FATTA MIG ELLER!

Kommentarer
Postat av: Sannis

Jag fattar, men det är inte jag som ska fatta. Det fattar jag :S haha

Krama om

2007-11-14 @ 00:24:42
Postat av: Milla

- SAnna
HAHAHAHAHHAHHA. det där lät roligt

2007-11-14 @ 00:37:16
Postat av: Sannis

haha, ja det blev väldigt mycket "FATTAR"

2007-11-14 @ 01:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback