Tog en tid

Fick mina pengar idag! Det tog väl en tag, eller hur? Hade hela -9kr på kontot, haha.
Så jag fick en Avi hem, så jag drog till nordea som finns på sjukhuset och skulle sätta in dom på kontot.Men innan ringde jag och skulle kolla öppetiderna eftersom det inte står på deras sida.

Välkommen till nordea, tryck 2 för kundetjänst säger en inspelad röst.
Jag trycker 2.
För snabbare service, tryck in ditt kontonummer.
Jag trycker gladeligen in mitt kontonummer eftersom jag vill att det ska gå fort.
Tryck in din konto kod
Jag funderar och funderar.. ohhhh helvete, jag har glömt bort det!

Happ, jag har aldrig glömt bort min kod förut så jag trodde det var en kort minnesförlust.
Jag gick till nordea och satte in pengarna på kontot. Och jag hade fortfarandeinte kommit på koden. Så han i kassan sa gå och pröva på bakomaten utanför. vilket jag gjorde, jag tryckte in fel kod 2 ggr, sen vågade jag inte mera.

Lite pinsamt gick jag tillbaka till nordea och sa att ajg verkligen inte kommer ihåg den. Så den kommer att komma i brevlådan på måndag .
drygt? ja.

Jag kände mig som en kriminell sak, att jag försökte sno nåns kod.. men det är ju min kod. Men jag kände mig iaf som en brottsling,haha.
Jag har annars bra sifferminne, men nu är det blackout. TOTAL.

Ska kika på Britneys nya video, kan bli intressant :) hehe
Sådär. kollat klart nu, hm. Litelågbjudget video kanske. Men jag tyckte endå det var bra, hon försöker ju iallafall.
Hoppas hon klättrar sig uppåt, så kan alla papparatiz fotografer köra upp något. Det är ju dom som förstört henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback