Trött

Har inte sovit en blund inatt.
Eller jo sammanlagt kanske 3 timmar.
Kunde inte sova, för mkt i skallen tror jag....
hehe.
Så när klockan ringde imorse förstog jag inte riktigt vad det var.
Men sen så knata jag upp med tunga fötter.
Satte på duchen, och det var gött. Vaknade lite mera då.

Lite frukost på det. Höll på att spy flertal ggr. Har inte käkat något sen fredags.
 Alltså riktig mat. Bara någon macka.
Så magen fick väl sig en chock antar jag.

Fick mess av pooh att hon har nån konstig rygg så hon kan ej gå, haha. Stackars lilla jänta! :) Hoppas det blir bra igen.

Sen var det bara att fara till jobbet där jag fick ta på mig en ful jeans väst som förstörde min oufit. Tack.
haha
Men det gick bra idag iallafall. Så nu är man hemma igen med världens ont i ryggen. Sitter med vetepuff och voltaren i magen.Hoppas det går över..
Rebeccas rygg smittade av sig hähä.
nee men såhär blir det för mig ibland. Dock jobbigt.

hejhopp.

Kommentarer
Postat av: Max

Hur gick första dagen?

2007-11-26 @ 17:35:56
Postat av: Camilla

- Max!
Ja det gick bra faktiskt =D

2007-11-26 @ 20:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback