Winnerbäck

image391

Jag har inga ord för den människan. Man vet ingeting om honom. Det lilla man vet, hans känslor för saker och ting finns i hans texter. Jag är så kär i den där människan. Han är sjukt bra.

Konserten som nu är min 3 dje i mitt lasse liv var bra den med. Man står och gungar med alla människor, alla älskar honom, alla kan texterna. Det är så magiskt så det går inte att sätta ord på det.

Dom som hade sittplatser gungade med också. Det magiska under kvällen var när han sjung " hugger i sten" Han lät sin publik, oss sjunga själva i låten. Det ekade i hela hallen och man ser lasse bara stå och lee och ta åt sig av vårat jubel.

Kom änglar hade sin vackra charm som satte stopp för konserten.Ett bra avslut. Han blev inropad av publiken 2 gånger.
Sitter just nu och njuter av hans låtar i högtalarna.

Jag tror att han kommer komma tillbaka till Västerås igen och spela för oss. Tack vare att vi, alla fans visade honom att han är en gud. Fan vad bäst vi är västerås!

Nästa gång ska jag nog åka tillbaka till Linköping och gå på hans konsert där, han hemstad, då är det unikt !




Vi satt i bilen och väntade, såg hur kön stockade upp sig. Så vi sprang dit i ruskvädret och väntade. Sen tio min innan insläppet sprang vi och lämnade jackorna i bilen för att spara lite tid på garderoben. Vilket vi lyckades bra med eftersom vi hann före dom flesta.
Vi stog längst fram och allt var perfekt.

Nästa år vill jag stå längst fram. Och då ska och vill jag att konserten ska vara i ABB arenan, det vore väl underbart?

Har inga bilder inifrån så hans spelade, eftesom vakterna beslag tog max mega kamera. För dom tar för bra bilder och dom tror han ska sälja dom?! bah lägg ner........................!
Det var lite tråkigt. Men bilderna sitter fast på min näthinna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback