Change is good



Nu är det klart. Och bilder får ni också se, så snällt av mig då :-)
Dock är det ju inte sådär JÄTTE klart, har lite grejer att inskaffa också. Så det inte blir så kalt på väggarna och sådant. Ett rum i dagsljus har ju en tendens att se ganska så steril ut, på kvällarna är det jätte mysigt iaf.

Idag ska jag storstäda, pjuh så jobbigt. Det är en sak att städa och storstäda, helt olika enligt mig. Idag blir det att städa rubb och stubb.



Han är inte så tjock som han ser ut på den sista bilden, haha. Men hans liggställning är ju en klockish ;-)

Kommentarer
Postat av: Sanna

blev fint =)
haha gizmo är tuff :D

2007-10-24 @ 12:32:41
Postat av: pooh

blev super bra ju.. kan tänka mig att de blir mysigt om kvällarna.. =) Och hyllorna ser ju raka ut haha efter alla om och men.. jag vet vem du fått prydkuddarna ifrån på sängen hihi =D pusssss

Postat av: Milla

- Sanna,
haha, tack :)

- Becca, tackar, japp efter alla om och men blev det rakt, eller det ser så ut iallafall ;)
haha ehm, ja men säg inte det till någon, vart jag fått dom ifrån. HEmlighet jag vet! hahaha

2007-10-24 @ 19:18:40
Postat av: max

Det ser ut som om han skulle vara full eller nått, haha!

2007-10-25 @ 09:58:02
URL: http://lightroom.se
Postat av: niclas

hej asså vet att detta inte e så snällt kanske men ja måste bara fråga, vilken kikare använder du när du kollar på tv? ;) för de såg jobbigt ut å ligga i sängen å kolla,,,,,,,,,,måste nästan sitta vid kanten å ha nyllet mot rutan :S

2007-10-25 @ 10:54:56
Postat av: Milla

- Max
Ja, men han e konsig av sig!!! som sin mamma:Dhaha

niclas
allt stämmer inte överens på bilder så som det är i verkligeheten, so you know.
Och nej ingen kikare här, kollar inte så mkt tv.. nu vet du, hehe

2007-10-25 @ 14:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback