Evening light



Ja, kväll igen då. Har varit en skön dag idag. Åkte bil med Rebecca i 2 timmar idag. Vi crusade med hög musik runt om i Västerås och även skultuna körde vi till. Det var så mysigt så. Vi insåg att träden skimrade i gula, oranga färger, så fint ju!

( Fasen, jag har fått en sån där as dryg ryckning i armen. Ohhh. Det bah rycker o rycker i muskeln.... )




Igår fick jag en slags migrän attack med panikångest attack som varande i nästan 2 timmar. Ganska jobbigt vill jag lova!
började med att jag såg suddigt och yrslig, sen dunkade huvudet som attans. Sen mådde jag illa som attans, trodde jag skulle springa till toan ett tag där.
Sen ringde jag mamma, blev lite rädd, eftersom jag höll på att svimma. Eller inte svimma, men den där känslan när blodet bara försvinner från kroppen, det liksom drar i lederna. Svårt att förklara.
Sen låg jag bara och skaka.. Jag lugnade ner mig när mamma kom hem, men huvudvärken släppte inte lika fort. Men tillslut var jag tillbaka till det normala. Och då frös jag och var mega trött..

Jag blev skit rädd att jag först åkt på vinterkräk sjukan, men jag tog tempen, och jag var nog mer underkyld med mina 36,2 grader i kroppen.

Så kan det bli ibland, inte första gången direkt :)

nej, kolla lite film. Sen nanna :)
Kramen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback