funny funny

Kul med kommentrarer. Dock stämmer dom verkligen inte överens med antal som läser..så ni andra, ni får gärna slänga nån kommentar ibland också, så de så. haha

Fan i gatan, jag ogillar verkligen försäkringskassan. Dom är hemskt sega på att betala ut pengar, men när dom ska ha något, så går det ap fort. Tydligen så tar det dom 14 dagar att titta på ETT papper med mina uppgifter på. Hm, vad gör dom egentligen på sitt jobb?
Otrevliga i telefonen är dom också...

Jag är pank. Ge mig pengar! jag som fyller år i helgen, vore ju kul att köpa något nytt att bära, och även någon öl i baren.. jaja.
Brorsan kommer över med lite pengar så jag kan låna och köpa mig nått fint tills imorrn :)

*håller tummarna att han får lägenheten han budgiver på*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback