Holding on your rode, got me ten feet of the ground

Igår blev det en intervju jag knappt visste om. Var så äckligt nervös vill jag lova, vet inte om det gick bra.. Ska man veta sånt?
Det märker man väl om dom ringer eller inte antar jag.
 
Sen åkte jag till farsan på jobbet och snackade lite granna, det var ju trevligt :)
Idag blir det möte klockan 1330. Sen åka och kika på mobil och sådant smått o gott.

Har även möblerat lite i rummet, eller iaf sängen. Nu står den mot långväggen, så jag har inget hörn att sova i, men det gick bra att sova inatt endå.
Jag och mamma kämpa för guld och blod igår, sängen är väldans tung, så var tvungna att ta bort madrassen,som väger elefant.. likså sängstommen. Men tillsut gick det bra, lite jävla anamma så går allt.

Ska köpa lite hyllor och måla dom och sådant, blir nog fint :)

Igår blev jag o mor ganska konstiga, vi lekte katt. haha, Vi sprang runt på alla fyra och jama och klöste och höll på och kasta boll och sånt, haha. Vi skulle härma gizmo, men han fattade inte och stog och tittade väldigt konstigt på oss.. jaja i skrattade arslet av oss iaf.
Ibland måste man vara konstig, haha.

Nej ska duscha och så nu. Hejsvej.

Kommentarer
Postat av: Sanna

OMG!!
alla verkar gå och bli galna :S
Camilla med ors sin blir crazy catladies :S

2007-10-23 @ 12:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback