I got a plan

Lördagen är här, helgen är här. Riktigt skönt mys väder står på beställning också. Guh så underbart. uppskattar helgerna mer nu. Denna helg är nog mest den skönaste jag haft på väldigt länge!
Händer absolut ingeting faktsikt.
Igår så kom jag hem vid sju nångång, sen duschade jag, drack lite kaffe och sen lagade mat.. och vips var kl 2000, man hinner ju inte gå ut eller nått, vilket inte gjorde mig så mycket.

Jag och gizmo satt och kikade på idol ihop.. wiee..
Han gillade mitt nytvättade hår.. låg raklång över hela mitt bröst och mage med huvudet i nacken och han låg och luktade på mitt hår.. haha sötboll!
Nu ligger han och sover under stolen här. Lilla sällskapssjuka sak! skulle aldrig kunna byta ut honom mot någonting.. han är så speciell!
Men en katt blir inte speciell om man inte gör honom det :) Om ett år kommer hans riktiga charm komma fram, den jag och mor har skapat!

Idag ska jag tvätta min tröjja,FÖR HAND. eller rättare sagt så ligger den i diskhon med massa tvätt medel just nu och blir ren.
Har ingen tvätt tid denna helg, måste tvätta jobb tröjan själv vettni... snart ska jag ta upp den och hälla massa sköljmedel så den luktar gottis.
Den blir ju inte så fräsch när manhar den på sig.. inte för att man svettas.. men vi går runt i 27 graders värme i butiken så det blir inte så fräscht direkt.. =)

Har bestämmt mig att vara kvar där till sista november för mer möjligheter ;) jag är ju ett proffs på noter, så bra går det iaf. Monterade ihop ett bar bord och bar stol igår.. pjuh, låg på golvet som en snickare, hah.. det var ganska så kul fan!
trivs som attans med arbetskamraterna..roliga typer det där!!
har lärt mig mycket på fem dagar, över förväntan faktiskt.

Håll tummarna för mig :)

Nej annars idag lbir det lugnt som sagt.. skulle över till Sanna och slå in paket, eller lära mig göra det snabbre än vad jag gör.. men ska dit imorrn istället.. måste åka dit ÖB och köpa billigt presentpapper och snören att slösa :D
Skönt att man har vänner som hjälper ;)
sen kommer jag som ett provs på måndag ;D

Usch vad tråkiga saker jag skriver om egentligen.. hur kan folk tycka om att läsa om detta, hmmm... men vadfan, jag är inte på nått debatt humör just nu faktiskt..



ehh, nej vad tråkigt att skriva om detta.. fan förlåt blogg folk. jagär tråkig person på detta!
haha

nej dags att se lite heroes och greys anatomy med kaffe ;D

pussokram banan!



Kommentarer
Postat av: pooh

ja skärpning =P Nej, men vet hur det är.. man är tristas av allt ibland haha.

2007-10-07 @ 10:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback