I had a bad day

Denna dag har varit lite knas faktiskt.
Fick ta lite skit på jobbet, var dock inte mitt fel.
Men det ordnade sig tillslut iaf.
Det var ingen i personalen som var arg på mig
( det fanns ingen anledning )
men det fanns en kund som var arg.
Jaja, skit i han.
  Livet går vidare och imorgon är det fredag!

Det enda som går åt H-vete är presenterna.
Nu har jag iaf lärt mig det bästa sättet och jag kan iaf,
 MEN, det ska gå fort också, hehe.
Det kommer väl det också antar jag :)
 Annars har det varit helt OK.



Jaha, ja. Kollade på Prisonbreak igår.
Vaffan säger jag bara. Stor besvikelse.
Tänker inte avslöjja, eftersom det finns dom som inte sett redan.
Men jag säger bara vaffan!

Och jag kikar på Svensson Svensson, haha.
Klockrena serien, så kul, så kult. Me like it.

Dags att titta tv nu. Eller nått. Tjao

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja svensson svensson rockar =D jaoo ses ikväll.. pöss

2007-10-12 @ 10:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback