I made it work

Nu ska ni få höra om två olika skönhetsprodukter, som faktiskt funkar. Ja, jag är lika förvånad själv.

Efter duschen tog jag ansiktmask som jag köpt idag och applicerade i ansiktet. Ett tjockt lager stog det, så jag dutta på med massor. Och medans det värkte så tog jag på Hårborttagningsgel på smal benen. Till en början var jag mycket skeptisk eftersom förra gången när jag använde hårborttagningmedel av Veet, den rosa förpackningen så var det både komplicerat och sved utav bara tusan, plus att håret fortfarande satt kvar när jag tvättade bort skiten.

Men nu gott folk, nu ska ni få höra. Denna hårborttagninggel var susen. Det sved lite i början när man först tog på det, men sen kände jag ingenting under det 5 minutrarna jag hade det på. Det luktade dock väldigt otrevligt, men sånt får man stå ut med.
Jag tvättade bort rikligt med vatten, och inte ett enda hårstrå var kvar!

Sen tvättade jag bort ansiktmasken. Det står att den är anti wrinkle, plus att man ska använda den på morgonen för en lyftande känsla.. ja jag typ skrattade av att läsa det patetiska. Men vet ni vad, jag blev chockad ännu en gång. Ansiktet blev fint, jag fick liksom lyster på nått sätt.
Ansiktet var varmt, och i och med de så kände man sig fräsh.
Sen applicerade jag krämen som jag köpt i samma serie, den var underbar den med. Luktade gott, och gick in i huden snabbt och gjorde den len och fin. Plus att krämen är dryg.

Just nu känner jag mig som en ny människa.


* HårborttaggningsGel av veet, den BLÅA, ca 80kr
* Alexis facemask, 20kr
* Alexis Control day, 40kr
Alecis produkterna finns att köpa på rusta, otroligt va?





Kommentarer
Postat av: Sannis

Hm, jag skulle kanske ta och pröva de där produkterna jag också... fast de fungerar väl inte på mig bara för att liksom... *S*

2007-10-07 @ 20:25:02
Postat av: Camilla

haha sanna då. Så kan det nog bli faktiskt, allt fungerar ju olika på alla ;D får hoppas du också blir len, hehe :)

2007-10-07 @ 21:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback