I would like a cup of?

Love?

Hejhej.
Underbar morgon, fint väder är det också. Utvilad som attans :) Låg och kikade på Äntligen hemma med en kopp kaffe. Sen kändes det ensamt, så jag skrek GIZMO. Sen kom han och gjorde mig sällskap, han la sig och sov på mitt bröst. Fan så tung han börjar bli.. haha, en liten tjockis!

Igår var det sista dagen på praktiken. Usch det var så jobbigt ska ni veta. Jag gillar alla där, helt underbara människor. Egentligen skulle jag gått till sista oktober, men det blev ändrade planer. Det var inte min grej, jag kände att jag ville något annat, och det är nått jag måste ta reda på.
Ett tag igår på dagen, efter att jag lunchat med Emilie så höll jag på att bli övertalad att bli kvar. Hon ville det iaf. Sen pratade jag lite med 2 andra och dom tyckte väl också det.

Men tillslut snackade jag med Helena, och vi kom fram till att igår blev den sista dagen för mig där.Jag kan ju inte stanna för att jag tycker om alla där. Det blir bara fel då.
 Hon är verkligen bäst, en riktig bra människa, hon har fått upp min självkänsla mycket.Hon var som en kurator för mig där, hehe.

Vi fikade med kladdkaka och tårta och kaffe. Jag fick en Kostaboda ljusstake av dom, jätte fin verkligen. Sen när dagen var slut, kramade jag om allihoppa. Sen sista kramen gick till Minna.
- Ja jag ska väl gå hem nu
- mja, du ska ju det =(
- Camilla gråter
-Minna tröstar och blir tårögd
- Jag tycker så bra om er alla
- Jag tycker bra om dig oxå Camilla, du får åka med halv tio bussen någon gång
- haha, ja säger jag och gråter.. Då syns vi på bussen *skratt*

Jag ska dock tillbaka och lämna min arbetar tröjja där, sn köpa julklappar och sådant. jag kommer nog bli stammis där :)
Sen sa helena,
-Saknar vi dig så ringer vi in dig =D
- haha, ja, om ni saknar mig och min sjuka humor * skratt*

Som ni alla bloggare ser så kan jag inte släppa allt. Men jag trivdes, så jag vill skriva om det :)

På måndag så ska jag söka juljobb på ett annat ställe som söker folk, hoppas jag får det :) hihi.
Sen ska jag försöka få nått deltids jobb eller tim jobb någonstans, under tiden ska jag fundera på vad jag vill utbilda mig till, och vad jag vill jobba med, komma på vad jag brinner för...

Det kommer bli en lång resa framför mig. Men jag tänker inte stanna upp förrän jag hittat min slutstation.

Igår tog min underbara REbecca körkort!!!! WIEE, hon klarade det. Så hon hämtade mig från jobbet igår, hihi. Sen kollade jag, Sanna , becca på idol och dippade chips, mums.. idag vet ajg inte vad som sker, märks väl ;P

Snart kommer Broder.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback