Im the worlds greatest

Tja. Dagen till ära har gått mega bra,såå bra. Min nya praktik plats stormtriva jag på. Roligt arbete, massa människor runt om mig och nya utmaningar hela tiden, och jag blir förvånad på mig själv.. jag har nog blivit lite vuxen iallafall. Arbetskamraterna ( om man nu kan kalla dom det redan? ) är mega goa, verkligen underbara. Dom tog in mig direkt, och jag kände mig redan välkommen och omtyckt på bums.

Jag hade ont i magen till en början när jag åkte dit med bussen i morse. Inte så konstigt med mina tråkiga erfarenheter från förra jobbet..
Men dessa människor är MÄNSKLIGA!

Just nu har jag äckligt ont i fötterna. Stått upp ( förutom under en timme ) under hela dagen. Inte suttit ett skit.. med svullna och onda fötter damp jag ner i soffan med Gizmo, kaffe, chips och dipp och med fötterna i fotmassage bad, skit skönt.
Sen kikade jag på "gynekologen från askim" eller vad det hettte. Rätt rolig serie, hahaha. ;P
Nej snart blir det nyheterna och sedan sova.

Ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh vad kul att det var bra där =) Hoppas att det blir ännu bättre med tiden bara =)
kram

2007-10-01 @ 22:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback