Is it just me?

Är det bara jag som tycker att Facebook är komplicerat och väldigt tråkigt ? hmm det är det nog säkert, har dock inte lagt någon energi på att lära mig. Känns inte värt att sitta och lära sig en till av alla miljoner communitys. Det andra vanliga kan man utantill redan från början, men varför ska sitta på Facebook? Jaja, jag hoppas jag förstår ironin i det hela någon gång.

Jag kom precis hem från Rusta, Öb och willys. Jag fann det jag sökte på Willys. Presentpapper och snören till bra pris. På rusta köpte jag dagcream och deoderant, man får alltid stå och slåss med ungefär 10 araber innan man kommer fram till Rea varorna. Dom ska ju stå och lukta på ungefär hela sortimentet för att sedan köpa ungefär 10 st av samma sort. Jobbigt med stor familj!
Kan ju säga såhär, jag är likadan som dom nästan, jag luktar på allt jag med. Men köper iofs bara en.
(Var tvungen att skriva det där för att ingen utlänning ska bli arg på mig och kalla mig rasist när jag inte är det )
Det är kul att alla är olika, tänk om vi inte hade haft några utlänningar, ja vem fan skulle göra våra pizzor?!

I love alla. Förutom dom dumma, kriminella, däribland svenskar också.
Nu kanske ni märkt att jag smörar ännu mera för att inte få stämpel? Tråkigt att det ska vara så, eller hur ?

Byee.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback