Killer feet

Fötterna värker som attans nu.
Gått skit bra på jobbet idag, rullar på som fan verkligen. Känns bra igen liksom.
Åt lunch med Minna på vivaldi, trevligt med sällskap.
Har pratat engelska två ggr idag med två olika kunder, jobbigt värre.
Slagit in  fina presenter idag, (om jag själv får ge mig beröm, hihi) . Och det gick hyffsat fort faktsikt!
Jag har börjat svara i telefonen fast jag inte vet så mkt om alla 12 000 artiklar vi har i butiken, men gick bra endå.
YES!
Om 12 000 artiklar inte säger dej så mkt så säger jag såhär,
tycker ni att IKEA har många olika varor och artiklar?
ok, dom har typ 2000. Så nu ser ni skillnaden och vad jag måste lära mig :)
Men jag är på GOD VÄG PEOPLE!

inatt drömde jag att jag var tillbaka i hurgada ( Egypten ) . Jag tappade bort mitt vänner och snurrade omkring. Tillslut blev jag mördad av en gubbe som slog mig med en kudde i ryggen.
Det måste varit en hård kudde, haha.

Jaha, nehe, joho. Dags att busa med katten!
Puss



Kommentarer
Postat av: pooh

Milla äga handeln ju =D

2007-10-15 @ 20:02:05
Postat av: Becca

Min blogg är helt svart runt om.. min bild och mina höstlöv poff borta... ditt med borta? tatt bort med flit eller försvann det för dig med ? jaja kanske kommer tillbaka under dagen =S Puss

2007-10-18 @ 13:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback