Meny tears, but not for a boy

Fredag, fredag, fredag, HELG.
Tack, nu får jag sova, vila fötterna, slappna av,
 tänka på annat och vara mig själv, underbart!

Imorse vaknade jag halv sju av Gizmo,Grr!
Sen grät jag från 07-09 nångång. Kul liksom. Och nej, inte pga någon kille,
utan pga mig själv. Jag sätter för mycket press på mig,
så jag blir besviken på mig själv..
det är nog den värsta varianten av press.
Jag vill ju vara stolt över mig?
kan jag vara det?
JA,CAMILLA DET KAN DU.
Titta, på god väg att bli normal igen, wie.

Har kikat på idol nu.
Hoppas Andreas eller Sam eller så åker ut.
Dom borde ju typ uppträda i nån kyrka eller nått..
nej inga idoler i mina ögon.
*förlåt små tjejer*

Och jag måste skaffa headset. Shit.
Rebecca sa att pratar man över en timme varje dag ökar man med (50% ?! )
chans för cancer.
Vet inte om det nu var 50 % eller om jag hörde fel.
Men endå, ett hed set kan behövas.
Och jag och Pooh har nog pratat upp till 4 tim i streck när vi haft tråkigt. sjukt ju.

Dags att busa lite med Gizmo. My hairball!
Ciao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback