On the mounting

Tjaaa
Veckan har varit kul, jobbig, bra och sådant. jobbat 10-18 varje dag. Gahh. Är helt slut när jag är hemma, plus att kvällarna försvinner enormt mkt! oh shiet, klockan är redan 2000. Fan snart läggdags och snart tillbaka bland presentpapper och dyra grejer... hihi.. Vet ni vilken affär? *blink blink *

Snart ska jag äta TUNNBRÖDSRULLE, fan så godans! är galet hunrig och sugen :) sitter nu med kaffekoppen i högsta hugg. Jag hinner inte dricka något på dagarna.. kaffebryggaren är nere i källaren i fikarummet i affären så man hinner ju inte dricka.
Sen ska jag faktiskt säga att det är en sån där modern värsta värsta kaffebryggare som är as kronglig.. så jag vet inte hur man sätter på.. haha.

Åsa Från DinSko kom in idag som kund. Har inte träffat henne på ett år nu. Det var skit kul verkligen :) Man började tänka tillbaka, och ja, man hade ju kul där faktiskt. Allt var så enkelt :)
Tråkigt att det blev som det blev bara.

Nej nej nej. Jag vet inte vad jag ska skrivaaa. Imorgon är det fredag och heeeeeeeeeeeelg = VILA, LEDIGT, VIN??

Bye my lavvas

Kommentarer
Postat av: Sannis

Åh, vad kul att du trivs =)
ja dagarna bara försvinner när man har de där arbetstiderna. man jobbar och sover, jobbar och sover...

2007-10-04 @ 20:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback