Saturday fever

Yäh, ska äta tacos snart. Mums. Mor har köpt vin till mig och Sanna. Skönt att inte behöva cykla till bolaget, haha. Sen ska jag och Sanna pimpla lite, och senare ner til Billochbob för en öl eller två ;D
Kommer bli super!

Btw, jag har köpt skor, skit fina skor. Stövlar iofs, med klack. yäh, hakar på trenden, kändes att det var dags att pröva på stövlar med klack. Wish me luck, orka stuka foten! hehe

ÄTA.
Bye


Vaknade tidigt imorse,
åt god frukost och tittade på nyhetsmorgon, mysigt.
Det var frost utomhus. Det var vitt liksom..
kan det inte komma lite snö och sen kan det försvinna?
vill bara känna på att gå i snö nu.
Det var ju liksom ett år sen.

Jag skulle vilja ha tillbaka min kamera nu från brorsan.
Kan ju inte ta några bilder, värsta frustrerande ju.
Ska snart kika lite på Greys anatomy, dricka kaffe,
läsa nått kanske.

Den stora frågan, ikväll? Ja jag vet inte vad som sker.
Kanske gå ut och ta någon öl Sanna? vi får se :)
Rebecca och max firar 1 år idag, grattis till er.

Ska nog iväg sen och köpa nya gardiner.
Mörkbruna blir det nog att ha. Jag har ju redan märkbruna med grönt mönster i.
Men vill ha två st panel gardiner, det blir mysigt :)

Hm, har kanske inte så mycket att skriva om dag märker jag.
Gizmo har dessvärre fått så vassa klor att jag blöder på benet
eftersom han försökte klättra upp.
Ajaj, ska ta och klippa dom :)
Han är en hund har vi kommit på.
När vi leker i hallen med en boll, så brukar den bland rulla in i ett annat rum.
Då springer Gizmo och tar bollen i munnen och springer tillbaka till oss och lägger den i mitt knä och väntar på att jag ska kasta den. Och han är ju bara 3 ½ månad gammal, smart katt, haha.

Sen brukar vi kasta boll till varandra, eller rulla med andra ord. Jag rullar till honom, han till mamma och mamma till mig. Och så håller vi på så... det är kul :)

Jaha. Dags att tvätta. Ciao.

Kommentarer
Postat av: Sannis

jag vill också ha snö =)
Bill & Bob i kväll jippie :D

2007-10-13 @ 13:09:35
Postat av: Anonym

Gulligt :) Mina småttingar leker apport dom med =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback