Som vanligt

Varit hos far min och blivit firad av familjen, trevligt :)
Fick fet hörlurar av far, Hm presentkort av Farmor, vero moda presentkort av Carina & Per och kusinerna och även en ittala skål :) TACK!
Kul att inte veta vad man får alla gånger faktiskt :)

Har inte haft någon data eftersom den kraschade ihop. Men Pappa min fixade till den, har fått in ubuntus nu. Verkar funka änsålänge! hehe

Idag har jag haft mega tråkigt, gått och vänta på att bli upphämtad av pappa, så hela dagen satt jag och titta på tv, det var intressnat.
Kikade på Våra bästa år, som var as länge sen jag tittade på och tydligen så verkar alla dö där? det är lite konstigt, för i den serien så händer inte sånt. Men men, dom blir nog återupplivade tillslut, säkert stefano dimera som håller på. hehe.
Sen kollade jag på oprah winfrey och sedan lite cityakuten, sen fick jag åka hemifrån, det var skönt!

Nej ska ta och sätta på mig pyamas, ;D
Kram

Kommentarer
Postat av: Sannia

Haha. ja en annan undrade liksom om du försvunnit !
puss

2007-11-01 @ 09:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback