Thanks

image320

Tack allihoppa för en fantastisk födelsedag :)

Kanske ska berätta lite kort om dagen.
For till stan efter att jag varit på hälla. Becca ville ha sällskap, Hon hittade iaf det hon skulle ha :)

Sen runt 6 så drog jag hem till Rebecca och max, där jag,sanna och becca lagade potatisgratäng och marinerat kött!
Runt 7 kom det andra, Lundberg,max,micke,peter,frida,ante.

Vi åt, jag öppnade presenter, fick nageltack och en makeup kurs på make up store, ska bli skit kul verkligen =)
Vi satt och pratade, drack och sådant. Senare for vi ner till stan och in på strikes nya nattcklubb som inte var mkt att hänga i julgranen kanske.
mång äldre människor.. vi dansade, pratade och minglade, och jag släppte en lapp till en person, haha, inge mer om det ;)
sen skulle vi sjunga kareoke, men då hittade alla oss, tydligen hade dom spring runt o letat.. griniga var dom tydligen och vi skulle vidare till club o grill, och jag ville inte ens det.. ibland vore det bra om man kan dela på sig, utan några sura miner,för då blir alla nöjda och glada :) det är ju omöjligt att alla vill lika!

jaja, kvällen blev till natt. Och vi satte oss på fel buss, vi satte oss på 98 =( så vi klev av på röda torget och ringde taxi!




Tack och hejsan!!
Finns fler bilder på
misscamilla.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback