dark cloud

[19:23:33] (*) Camillllllaaaaaaaaaaaaaaa säger:
haha aggerisft
[19:23:35] (*) Camillllllaaaaaaaaaaaaaaa säger:
bra stavning
[19:23:42] (*) Camillllllaaaaaaaaaaaaaaa säger:
aggresift
[19:23:44] (*) Camillllllaaaaaaaaaaaaaaa säger:
BAH
[19:23:47] (*) Camillllllaaaaaaaaaaaaaaa säger:
aggresivt
[19:24:20] Max & Rebecca säger:
haha, de som ploppa upp i mitt huvud tolkade jag såhär ditt ord.. aggresivstiftelsen? normalt
[19:25:44] (*) Camillllllaaaaaaaaaaaaaaa säger:
hahahahaha det går bra fan!
det var som häromdagen, jag läste rubriken på vlt på köksbordet, det stog " mamma 87 våldtar sonen 61 ... typ nått sånt.. jag bah shiiit, måste läsa.. läste som en galning.. hittade inget konkret som jag trodde.. handlade inte alls om nån jävla våldtäkt.. sen läser jag rubriken igen " mamma 87 vårdar sonen 61!

[19:26:39] Max & Rebecca säger:
NEEEEEEEEEEEEEEEJJJ VA LÄSKIGT CAMILLA DETTA ÄR SJUKT... JAG TÄNKTE PRECIIIISSS SAMMA SAK HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
[19:26:48] (*) Camillllllaaaaaaaaaaaaaaa säger:
HAHAAHAHAHAHAAHAHAH VAAAAAAAAAAAAAAAAAA?
[19:27:28] Max & Rebecca säger:
jaaaaaaa... hahahhaha.... såg på vlt hemsida.. jag oxå bah shitt va hemskt.. måste läsa sen bah,vadå vårdar ? hon våldog ju honom satkärringen.. sen läste jag också rubriken igen!
[19:28:12] (*) Camillllllaaaaaaaaaaaaaaa säger:
HAHAHAAHAHHA jaaa jag som trodde att jag var dyslektiker eller nått liknande! fan vad läskigt.. då är du lika blind som mig. Eller så hoppas vi på att det skulle stå nått sånt för att liva upp vardagen som är trist!
[19:29:54] Max & Rebecca säger:
hahah japp vi är totalt utvecklingsstörda.. vi borde börja läsa på IV ?
[19:30:24] (*) Camillllllaaaaaaaaaaaaaaa säger:
haha ja. ja jag tror nästan det.. har funderat på det ett tag nu.. har ju inge jobb så, haha.

Idag.
Ja idag? vart på stan, fick praktik + tim-jobb. Gick och satte mig ensam donkan och var allmänt glad. Sen gick jag till mitt möte. Sen tillbaka till butiken där jag gick praktik och jobb. Dom var helt omvända, helt otrevliga, konstiga,kalla. Ja som dom flesta är ute i arbetslivet!
Vet inte vad som hände på vägen. På en halvtimme ändrades allt. Min glada min gick tillbaka till en klump i magen där man inte känner sig välkommen eller respekterad. Så nu får vi se hur det slutar... jag hejjar iallafall på mig själv.

Snart.
Ja snart? ja då kommer min katt. Längtar så jag spricker. Okej jag vet, jag tjatar, haha, i love him, my babyboy.

nej fan. Snart är det idol. Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback