Feels so good

Tja!
Dags att skriva igen då. hehe.
I fredags var det lugnt.. Var bara hemma och degade. Tränat hela veckan.. men uppehåll i lördags och söndags.. idag var det full fart igen. =)

Eh okej vi kan hoppa till lördag.. Då det iallafall hände nått. Vi förfestade lite.. killarna hade grabbkväll.. så vi fick inte vara med, hehe.. skojja.. det gjorde nog inte så mycket ;D
Drog till bussen, träffa sanna.. som var på lyset.. kändes kul att se henne igen på lyset. Och du ska med oss nångång!

image217

jaja vi gjorde skit goda rosa pantern drinkar hemma hos becca.. mummsfillibabba =D sen drack vi vin också.. och nån annan drink.. sen krogen, köpte varsin rosa panter.. våran hemma gjorda var mycket godare faktsikt.
Sen dök micke och kotten upp också. Kotten bjöd oss på två piggelin drinkar, skit snällt !!
Oj, sen blev det lite snurrigt, haha.
image218
image215

Kotten och jag. Dock hade jag ingen bild på micke, men ja, så kan det gå ibland.. men han har mörkt hår... 175 lång.. väger ca ? vet inte, 75 kg? eh... ljusblåa ögon. Hoppas det dög.

image216
My love pooh och jag

image219
Jag, Malin, Rebecca. Det är nog årets vimmelbild! haha =D
Tråkigt för er som inte förstår, hehe.

En skit bra kväll, Verkligen. Känns bra nu =) Wieee

Ikväll ska jag basta med pooh. Wohow.

Nej nu vette tusan vad jag ska skriva. Hade bra. Kram

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha! Jag fattar jag fattar !!!! *lycklig*
Ja det var faktiskt kul att vara lite rund under fötterna faktiskt. vi får ta och hitta på nått vi med =)

2007-09-03 @ 15:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback