Give me some sugar

Fan, är så sockersugen att jag går under. Jag tror jag ska baka en sockerkaka faktiskt. Man behöver ju inte överäta sig bara för att man har det hemma. En bit om dagen är bra för magen. Hehe.

Igår var det en fullspäckad dag.
Sanna ringde och väckte mig ur min dröm klockan 0907. Hon var pigg som fan. Sen la vi på. Sen ringde Rebecca, hon var lika trött som mig själv. Dom skulle ringa och väcka micke som låg och sov, haha. Det verkar som att ingen har någon väckarklocka!

Sen åkte vi iväg till Eskilstuna Zoo, det var If metall dagen. Både Micke och Max jobbar ju inom det, så gratis blev det iallafall.
Det var ganska så kallt ute, men det var mysigt endå. Sprang runt och kikade på djur hehe. Sen uppträdde Måns zelmerlöf också. Man var ju tvungen att stanna och kika.. han såg ju inte så dålig ut, Grr.

Sen drog vi till bolaget och sedan käkade vi i Eskilstuna och sedan hem till Västerås.
Runt 1930 drog vi till Peter och Frida, hon fyllde 26 år. Där var det lite folk och sånt. Det var trevligt.

Sen sprang vi till bussen, och halva folket hann inte med den, så dom tog taxi. haha. Sen möttes vi upp på BlueMoonBarr. Vi stog dock i helt fel VIP kö, så vi var tvunga att betala hela 120kr. Inte bra för den tama ekonomin. Men men..

Det var kul faktiskt, vi dansade som galna höns. Bra musik på alla dansgolv, men folket där inne var väldigt.. hmm... konstiga? Sprang runt och var aspackade och inte alls brydde sig om dom stångade armbågar i magen på en. Lite skummt, dom är ju för fan äldre . Att man inte kan bete sig så också. På konrad är alla också fulla, men inte otrevliga.
Men jag gillade BMB faktiskt, så återvända tänker jag göra *ler*
Jag hade mina fördommar om stället. Trodde det skulle springa runt 40 åringar, men det gjorde det inte. Visst fan det sånna, men mest folk mellan 20-30. Det är bra det!

Lite bilder?

image230
image231
image232
image234
image235
image237
image238
image239
image240
image241

Finns mer bilder om ni vill se, på misscamilla.bilddagboken.se

Ha en bra dag.

Ah just ja, kvällen roligaste händelser, Sanna krashar ett glas på dansgolvet och max snubblar och ramlar.




Kommentarer
Postat av: Anonym

hihih ja de va en bra kväll fan=)

2007-09-16 @ 17:56:00
Postat av: hmm

Har lagt märke till (efter alla kort du lagt upp) att du och din bäste vän alltid har samma hårfärg. Färgar du mörkt så har hon mörkt och nu när du blonderat så tycker jag mig se att även hon gjort detsamma.. är det en grej ni har gemensamt eller har vi en copycat med på bilderna? :)

2007-09-17 @ 08:32:52
Postat av: Camilla

Japp, vi har gjort det ihop varje gång, ingen är någon slags copy cat eller nått liknande. Vi tycker om samma hårfärger och varför inte göra saker samtidigt? det är kul, och kalla oss fjortisar om du vill, men vi är så som vi är helt enkelt :-)

2007-09-17 @ 10:09:31
Postat av: Becka

HAHAHA, mysig kommentar att nån lägger märke till saker =P
Självklart har vi inga egna åsikter och härmapar varandra=)
/Pooh

2007-09-17 @ 10:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback