I need a job

HEj hej.
Vad har hänt då. Varit på stan lite, handlat nån byxa och sådant.
Sen idag har jag varit och lämnat CV till olika affärer på stan, och även praktik kanske. Vill ha ett extra jobb, troligen får man nog det till jul.. jaja, det är iaf nått :)

Ska till veterinären på tisdag med Gizmo, stackarn =( . Ena ögat är infekterat!!  jaja det blir nog bra.
Känner inte att man har någon ro att sitta skriva blogg så mycket, vet inte varför.. för många tankar som springer omkring antar jag.

Har köpt likör43 och grenedin och sådant, lite vin också.. jäh.. nu är man redo för oväntade saker ;D

HMM.. jag kan inte komma på nått att skriva.. kommer inte ihåg dagarna som varit heller. Bror har ju iaf varit här nu 2 dagar i rad och tittat på gizmo, haha. Han är kär.. =P
han hade haft det as bra i gran canaria :D

Hmm träffade alexander på stan, coh ajg blev illröd i ansiktet, lika röd som min jacka, haha.. jag brukar inte bli det.. men ajg blev så paff bara.. stackars mig!!

Och sen gillar jag Britney spears - Gimme more.
Jag hoppas på att hon blirnormal igen, bort från allt skitsnack. Tycker synd om henne faktiskt, dock har hon mkt att sig själv att skylla, men journalisterna gör ju inte saken bättre. Sen ska maninte tro på allt som skrivs heller!
Jag hejjar på brittan!!!

NEj dags att sluta skriva tror jag.
hihi
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback