Im so weard

Plugg,böcker,panik,uttråkad.
Vad gör man? jo man bloggar.

Satt på sängen med boken i famnen. Såg datan där borta i hörnet... helt ensam. Happ tänkte jag, vore ju skönt att ha den brevid sig när man pluggar, skönt att ta uppehåll och typ läsa aftonbladet eller nått liknande. Sen orkar jag inte springa dit om nån skriver liksom. ( nej jag är inte databeroende , bara lite weard ) . Jaja, ska komma till poängen med detta.

Jag hämta en frukostbricka. Den är turkos med bruna blommor på, så söt. Men iallafall. Tog datan, ställde den på den, eftersom datan sjunker ner så förbannad i sängen, och då blir det varm och får ingen luft. Med andra ord, fläkten under datan blir cepe.
Sen sjunk såklart brickan ner istället. Så jag tar en pärm. Ni vet den är ju tunn, sen blir det tjockare & tjockare, hänger ni med?
Om inte, sluta läs då.
Men iaf, det la jag under brickan bakom datan. Så nu går den iallafall uppåt lite granna där bak. Skit smart ! Sen har jag en bok under musen..lisa marklunds bok. Trevligt.
Nu funkar allt as bra.

Ja, jag pluggar teori. Vill klara teorin nu,så man kan sälja böckerna och aldrig mer se dom igen. I hate them!

image220

Skulle vara skönt att klara det nu. Ett steg närme brum brum liksom. Fi fan, vad jag ska fira om jag har turen på min sida.
Förra gången var jag 2 fel ifrån godkänt. Det gjorde fan ont, ett slag i magen. Grät för att jag var så besviken. Tänkte på alla som visste och höll tummarna. Denna gång vet nog knappt någon vilken tid och dag jag ska skriva. Och jag tänker inte berätta det heller.
Rebecca ska följa med mig nästa gång. Som ett stöd.Skönt att ha nån som väntar utanför det vita, kyliga rummet om man inte klarar det. Plus att det är as skönt att ha någon där om man klarar det.

image221

Jaja, hoppas man får kortet i handen, annars får man åka moped resten av livet. Vore ju kul.

image222

Jag borde göra nått. Ja, fortsätta plugga.
Ska nog dricka mer kaffe. Annars somnar jag.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha vem ville inte ha körkortet.. duktig du som pluggar.. för jag pallar inte läser 3 sidor om dagen sen orkar jag inte mer.. haha
you go girl ;)

2007-09-06 @ 22:41:09
Postat av: Wessersmith

öjj "Im so weard".. är det ordet "Wierd" du försökte skriva? hehe

2007-09-07 @ 08:34:38
Postat av: pooh

fattade typ noll av vad du babbla om i början ahahha... ahh men de bra det =D Japp, nästagång tar du det bruttan=) Puss

2007-09-08 @ 10:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback