Im waiting

Hej
Kanske ska skriva några rader medans jag väntar på mina tjejer, sanna och becca ska komma hit. Max kunde inte följa med, jag ville ju det eftersom jag ville ha fina bilder på Gizmo. Men Rebecca skulle försöka. Kamera är ju bra så det blir nog bra endå.

Har ju tagit lite andra bilder.
image243


Här har jag glömt tvätta ögonen på han. Haha. Men på Perser katter är det så, det rinner massor från ögonen, så torka torka måste man. Sen kan man köpa ett medel som tar bort det gula i pälsen.

På onsdag ska vi köpa schampoo, koppel och sånt för ögonen. hihi.
och sen har han en infektion i ena ögat, ska köpa kattdroppar också. :)
Annars går det as bra!





Lite från kulturnatta som inte var något kul. hehe. Jaja, blev lite slottet, konstmuseeum och dans på konserthuset.


Hej då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback