In love with my cat

Har fått in katt nu. Allt har gått så bra. Han äter,dricker,sover och busar. Han är väldigt närgången, så han följer efter mig vart jag än går.
Han kan absolut inte ligga brevid mig, utan måste ligga på! haha.
Han sov med mig hela natten, ansikte mot ansikte. Vaknade dock kl 0430 av att han stog och pep nedanför min säng, stackarn kom inte upp.Så jag lyfte upp honom till mig... då var han väldigt kelig medans jag halvsov, men jag vaknade ganska så raskt när han skulle sova på mitt huvud, haha.
Sen slickade han mig i ansiktet hela tiden och gosa sig in i mig... fan så underbar han är!

Har inte lagt in några kort. Brorsan har kameran och han är på Gran canaria och glassar. Har lånat Rebeccas och Max kamera men har ej sladden att lägga in, BRA camilla! haha.

Men snodde en bild av maxweb.se som han lagt upp bloggen. Han tog den när jag satt i camen, man ser inte så bra, men på ett ungefär iaf.

image242

Min gizmo!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback