My dream broke my heart

Drömmen inatt känner jag fortfarande av. Det är så jobbigt.

Jag drömde att jag var på affären med mamma och skulle köpa godis, daimkulor. Sen åkte vi hem till mormor och morfar där stefan också var.
Under hela tiden i affären och hemma hos mormor var mitt hjärta stelt. Jag bröt ihop på golvet av tårar som sved. Jag kunde inte andas pga smärtan jag kände, en del av mig hade försvunnit, min bror var död. Han hade drunknat från en bro där det var massa vass och vattnet var sådär av kopparfärg. En insjö med vatten som smakade järn. och med grusig botten..

Helt plötsligt så stog jag på bryggan. Grät. och jag ramlade i. Sen sträckte någon fram handen till mig och det var min bror. Han drog upp mig. Han räddade mig.

Det här var en skit jobbig dröm. I drömmen mådde jag så dåligt, tom när jag vaknade, och jag gör det fortfarande. Jätte läskigt.
Mitt hjärta gick verkligen sönder.. jag blir nästan tårfylld av tanken.

En sak ska jag göra idag. Jag ska ringa brorsan.

image225

Älskar dig Daniel.



Kommentarer
Postat av: Becka

Nämen då, ussch ju... Inte kul såna drömmar. Haft sådana jag med. Kramiisss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback