Running forward to fast

Shiiiiit. Ska börja praktisera på måndag kl 10. VarT? det säger jag inte, haha. Men på stan iaf.. yäh. Sen så har jag nog jobb över jul där, eller som sa det om jag sköter mig, och det gör jag ju :-)
Allt går så fort. Dom var as snabba, min handläggare vet inte ens om något, kanske ska ta och informera honom!

Igår var jag och Rebecca hemma hos Sanna panna :) det var mysigt, tog oss någon drink och prata, titta på Idol sen gamla bilder på datan, oj vad vi skrattade haha :D

Sanna har ju katt. Assåjag blev rädd för den, den var as stor :S hahahahh. Jag är så van med gizmo, han är så liten och ser så oskyldig ut haha.
Sanna har en korsning mellan bondkatt och siames.. deras ögon är snea och läskiga.. hahahaahha. Fan vad illa =P
Jag drömde mardröm om den katten, haha.
Men det är ju en utekatt, så dom är inte lika personliga som innekatter =) Den var söt, men blev bara förvånad.. såg ut som ett lo-djur haha.
Sen var det nog för attt "vanliga" katter har långa ben medans perser har korta små håriga ben. Så det var skillnad.

Daniel och petra var ju här igår också.. hah.. brorsan är frälst av gizmo =D

Imorrn kommer stefans släktingar och kikar på gizmo. Jag förstår inte denna uppmärksamhet kring katten.. Brukar det vara så att folk tar sig tid och kommer och tittar när typ 90% av sveriges befolkning har katt?
okej om det var nått kosntig djur som mini-gris eller orm eller nått.. men en katt? haha
Jaja det är nog bara för han är den finaste raskatten och sötaste på hela jorden =D

Idag ska vi tjejer ut på bmb. Wihooo. Ska bli skojj!! =D ska ringa och sätta upp oss på vip. Eller med andra ord, becca ska göra det... hon är så tevlig på telefon =P

Nej dags att,, jag vet inte.
hejsvej.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Va, Nils-Tiger ser inte alls läskig ut, han är bara hel galen och elak *s*

2007-09-29 @ 15:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback