To be me

Kanske ska uppdatera lite!

Söndag
tränade på dagen. Alexander kom hem till mig på kvällskvisten sjuk och bakis. hihi. Han somnade runt 22 nångång, haha. Men jag låg på hans mage som gick upp och ner, upp och ner! Det var mysigt endå. Somnar man så somnar man ;) haha!!

Måndag
Rebecca ringde och väckte mig runt 0845. Trött som ett åkbäke var man. Sen kom mamma hem runt 0930. Hon skulle sjussa ner mig till frisören som skulle klippa och slinga mitt hår, wiie!
Klockan 1300 så skulle jag på möte på Jobbcentrum. Jag sa till mig frisör att jag skulle sticka iväg runt 1230. hmm tiden gick och klockan fem i halv så började hon ehhhh typpp KLIPPA mig. Det blev lite brådis ett tag, och lite halvdant. Men jag är nöjd för det.

På mötet var jag negativ. Jag befarade det värsta helt ärligt. Men jag blev positiv överasskad. Kommer förmodligen att ha ett jobb inom några månader. Antingen tim-jobb, vikariat eller fast, skit samma, ett jobb är alltid ett jobb!

Sen mötte jag Rebecca som också skulle till frisören och göra i princip samma sak. Hon blev också bra i håret. Nu är vi ett steg närmre oss själva igen - Blond.
Var hemma runt sex. Trött som fan.

Idag har jag tränat, varit på möte igen. Allt går som det ska.. livet kanske börjar... nu?

Tog lite fjant bilder för att visa min nya hårfärg. Syns inte så mycket på bilderna. Jag är iaf ljusbrun nu. Eller brun med blonda och sånna nyanser i håret.

image226
image227

So this is me now!
Fint?

Kommentarer
Postat av: Becka

du kan va fin=P haha, ja ditt blev massa fint med. Vuxna camilla=D

2007-09-12 @ 14:08:57
Postat av: Sannis

Åh det ser skit snyggt ut =) jag måste få kolla hur det ser ut i verkligheten snart =) kram

2007-09-12 @ 17:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback