to confused to fokus

Vad ska jag göra?
Jag vet inte.
Jag har varit i kära Ramnäs och tittat på katter. Dom hade 12 katter, förstår ni, 12 katter. Det var katter ÖVERALLT. Jag ser katter när jag blundar, katter i taket. ÖVERALLT.
Så mycket dilemma nu så det är sjukt. Jag vet inte vilken jag vill ha, suck på mig.

Första katten. As vacker teckning, skit söt verkligen, men alldelles för blyg. Jag vill inte ha en katt som är blyg och rädd för allt. Den vill inte ens sitta i ägarens knä när den ska matas. Suck... det var ju den katten jag ville ha först av allt ju. Men det är ändrat nu.

Andra katten. Skit mysig, busig och väldigt framåt. Dock en nackdel, den är hel grå. Jag vill inte ha en grå katt som alla andra har.

Tredje katten. Den kom fram till mig från början och nosa och titta på mig med sina oskyldiga små Perser ögon. Sen satt den sig i min sko, och där satt den sen. Helt underbar.
Men den glömde jag umgås med, jag var uppe i det andra två katterna.
Sen kom mamma upp med den katten till mig och sa att vi får den om en vecka om vi vill ha den.
Den var skit lugn, satt i min famn som en liten bäbis. Den var vit, men lite cream färg i ansiktet och en grå svans.

Fan, vilken ska jag ta?
Jag får bestämma mig inom några dagar. Jag har förtur på alla dom 3. Men mitt hjärta säger olika saker.
Sicket dilemma Camilla!

image228

Och denna är från förra sommarn. God damn, smal man var. * längtar tillbaka *

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Becka

Göte göte göte göte hahahahaha... =D aLLTSÅ KATT NR.3 RÖSTAR POOH FÖR! Ja, smal var du millsen.. nästan för smal aj aj =D

2007-09-13 @ 11:43:58
Postat av: micke

hehe, hoppas du hittar din katt, jag skulle valt nr 3,
man väljer inte ett djur,, djuret väljer dig=)

2007-09-13 @ 14:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback