Totally refreshed

Bloggen är otroligt fin nu tack vare Max. Han finner ni på http://maxweb.se
Tacktacktack!

Igår blev det träning med Rebecca och Micke. Sen besökte vi bolaget och Willys för att äta tacos på kvällen med Max och Peter.
Det var jätte gott. Sen hällde vi upp lite vin, och Sanna plingade på dörren och kom in, medans killarna drog ut. Tjejkväll på G.
Vi pratade och pratade om känslor, livet, framtiden. Och vi kom på att man inte kan leva i nuet. Man måste ha någon slags framtids visioner. Annars är man nog invalid.

Idag har det varit lugnt.Betat av många avsnitt av Greys anatomy och det är så himla bra! Mamma är sjuk, jag är trött. Har pimplat alldeless för många kaffekoppar idag, men är trotts det endå trött. Hm.
Det var fest hos Carola. Kanske drar dit och tittar in senare. Vet inte, just nu är jag .. ingenting.

Föressten. Jag kuggade teorin igen. Med 1 poäng. Förr förra gången kuggade jag med 2 poäng. Ganska så irriterande. Nästa gång klarar jag det. Jag kommer få högsta poäng. haha. Fast jag nöjjer mig bara om det står GODKÄNT med grön färg. Sen struntar jag i resten!

Letar fortfarande efter min perserkatt. Går väl sisådär.Finns ju överallt förutom i själva Västerås. Jag undra om det finns något bra med denna stad? Finns inte ens någon som kan föda upp katter. God damn it sucks.
I slutendan får man väl åka till typ göteborg och hämta katt. Men det är det värt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback