What goes around, comes around

Hejhej.
Märker att statistiken på antal besökare på bloggen droppar när man inte uppdaterar så ofta. Dock är det inte många som försvinner, men några iallafall, så ska ta och skärpa till mig lite ;D

Har precis vinkat av Pernilla,Moa och Marianne, ( stefans familj) . Dom kikade på katten, ( som alla andra ) haha. Oh shiet, Gizmo var rädd, reste ryggen och trodde att Moa ( som är 4 år ) var ett hot mot honom! Men det förstår jag, hon sprang omkring och skrek som en galning här. Stackars Gizmo.. Nu ligger han på min säng och vilar... Nu är det lugnt igen.
Men cred till Gizmo, han varken bet eller klöste henne, även fast hon var ett "hot" . Han är bäst!
  Tidigare idag så träffa jag becca och sanna, vi drack dricka på bänken vid ica haga och pratade. haha.

I går så kom Rebecca och Sanna hem till mig med vin och sådant. Tervligt, sattoch drack och sedan drog vi till konrad, som var si sådär till en början. Nån dryg modevisning också.. Varför har man det på en krogkväll? ordna sånt mitt i veckorna eller nått liknande. JAja, vi gick in i "bodegan" i andra rummet där det var massa kul svensk godingar musik.. jag blev på G.
Men sen helt plötlsigt ville Sanna och Becca gå.. så man var väl illa tvungen! =(

image247
Jag och min infekterade katt. haha
image248
image249
image250

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback