Work it like me

Ska skriva så himla snabbt nu. Är ju reklam på Desperate houswives!
på Fredag hämtar jag min katt. Längtar, fan, dagarna går sakta, ge mig fredag!
Imorgon ska jag till stan, söka typ Praktik. Sen är det möte med min handläggare. Rolig dag, eller inte.
Kan ju tillägga att jag kommer känna mig som en nedtryckt liten 15 åring som ska få praktik. Jaja, min handläggare säger att det är bästa vägen till jobb, får väl tro på han?

Alla, ALLA i min omgivning är sjuka, feber hit, ont i halsen dit, snuva hit. Ja, och min kropp verkade haka på trenden. Dock inte brytit ut helt. Mest ont i halsen och hängig..får se om man sjuknar in.

Nu har jag tittat klart på desperate houswives. Det var inte så bra invigning av säsongen faktiskt. Trodde det skulle hända mera, jaja, man hade för höga förväntningar tror jag. Men jag vet ju att det kommer bli super bra om några avsnitt, daah. Världens bästa serie liksom!

Nej, nu ska jag tjuvkika lite på prisonbreak, thihi, fy på mig!
Godnatt Sverige.

Kommentarer
Postat av: Becka

Lycka till nu på stan, och ja trodde första avsnittet skulel vara bättre men de är ju mitt i en säsong.. säsong 3har vi inte enns börjat med HAHA..
hörs sen.. puss

2007-09-19 @ 13:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback