You smell like onions

Hello again !
Dagen till ära började med promenad kl 10 med Rebecca. Sen hem och käkat lite. Kollat efter katter på internet, det går inget vidare vill jag lova =/ Visst finns det katter, men antingen bor dom i happarandra eller i malmö, iallafall dom till bra pris. Sen hittar man oftast Perser för 5000, och dom bor nära en.Men ja priset är ju ett stort pris. Hade jag haft möjlighet till lån på banken hade jag tagit det.

En cream färgad Perser vill jag ha. Nån som vet? =D

Nu pep mobilen. Stan kl 14, sen träna. Skönt skönt skönt! Sen ska jag plugga som en galning idag! Wiee.

Kikade på Idol igår.. ohhh...det är som vanligt. Kul med folk som inte kan sjunga, dock var det roligare när idol började, när ingen visste att det skulle vara så. Helt sjukt att människor kan vara så tondöva. Men deras kompisar eller famlijer vill väl inte säga det. Jag hade inte heller sagt nått. Bättre att hålla käften, haha.

Nästa måndag, den 10. Going blond, och ska till jobbcentrum, haha. Roligt värre eller inte. Jaja, kanske finns nått intressant där.. wie.. =)

Goodbye!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ska du skaffa misse?

2007-09-05 @ 20:43:18
Postat av: Camilla

JA =D En söt perser!! dock svårt att hitta..!!

2007-09-06 @ 09:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback