Adam tensta och hamza,karim med svennebrudar



Igår åkte vi runt och donade lite innan max skulle plåta Adam tensta i sin studio. Hej och hå. Vi drog till Max hamburgare och åt.. det var mumsigt hehe.

Jag och Rebecca satt med när han plåtade Tensta.. smärrigt pinsam tystnad där ett tag. Hahaha.
Jag bah frågade Becca, Ska jag sätta på musik.
Rebecca fick stora ögon och viskade lite snyggt, "nneeeee, vi har typ hans låt där, lite överallt" hahahaha.
Okej då sa jag.. haha. Fick det vara lite tyst och sådant då! haha.

Fick en skit läcker bild på oss. Asså orka att jag försöka vara lika cool ;D

image664

Jahapp. Adam gjorde så vi fick lite Vip på konrad på kvällen så då kunde man ju inte tacka nej till en vinare och lite skojj!

Lite pinsamt att dricka på en onsdag... så jag förklädde mig.
Hamza blev mitt alibi.

image665

Min kusin, Karim.
image666

Vi hade skojj och sedan kom Eleonor och Anjelika förbi också =)
image669

Skiit coola vi är då!
Drog med taxi ner till Konrad på natten nångång..
Flängde omkring och muppade oss med våran utklädnad. =)

image670
image671

Träffade jonna också. Min kusin karim var på henne direkt! =)

Jahapp. Kikade på adam när han sjung och lekte på scenen och sådant.
image672

haha ja, det var en ganska kul kväll. Jag och becca gick runt med våran utklädnad och helt seriöst vad jag INTE brydde mig! Det är så kul att inte vara som alla andra ibland :D

Denna bild slår ju rekord. Ellinor som tar kortet på oss fyra och det ser verkligen ut som att anjelika är min svenne brud och Jonna är beccas svennebrud, haha!
image673

TACK OCH HEJ, VAR DIG SJÄLV!

Ps, Grattis max på 24års dagen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback